Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-12, 20:04   #12329
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg tror Cajunkrydder er stort sett bare krydder. Innbiller meg at Kreolsk krydder og Cajun er det samme. Gerd har en oppskrift på Kreolsk krydder her. Men mulig det ikke er helt det samme.

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Øh, tja. Cajun er en slags krydderblanding, det også. Du finner kaaanskje en boks uten sukker på vanlig dagligvare - eller så kan du lage det selv! Oppskrift her

(Siden dette er oppskrifta til han Rema-sommerkokken, er det jo mye mulig at det er akkurat samme innhold i cajun-krydderet de har på Rema - om det ikke ble borte med resten av sommervarene, da...)

Tusent takk jenter!! Jeg så det var mye salt i den, men jeg håper at det ikke ødelegger smaken helt om jeg kutter ned på saltet