Sv: Kan jeg leve på dette?
Opprinnelig lagt inn av Uvêr, her.
hvordan føler du deg, og hvor lenge har du drevet sånn? Veldig interessant for meg å vite skjønner du. Mine allergier skyldes luftprodusksjon i hele nedre del av magen og tarmene. Noen ganger kommer luften så langt opp at det presser eksremt på hjertet. Har svimt av p.g.a smertene flere ganger og har vært på legevakta hundretalls. Er så lei. Denne luftprodusksjonen har et navn men det er så vanskelig at jeg ar glemt hva det heter. Derimot er den eneste kuren jeg kan lykkes med(iflg leger) er å redusere det som gir meg luft. Det er oftest mat med mye karbo og stivelse. Men melkeprodukter også.
Kokos generelt får jeg veldig uren hud av. Og ja.... vi er ganske like. Huden min er ikke den beste akkurat nå. Det skulle jeg gjerne sluppet. Har veldig fin hud ved høyt karboinntak iformav fullkornsprodukter faktisk, men så kommer denne magen i veien. Det blir for tøft.
Takk for svar )
Det med hud kan være en overgangs reaksjon.. Har hørt flere si det selv men at det har gitt seg når kroppen har fått "detoksifisert" seg ved hjelp av capryl syren i kokosoljen 
Jeg er bedre men samtidig verre. Det er en evig 3 trinn fram 1 tilbake, 2 fram.. før jeg plutselig havner laaangt tilbake. Men det går fremover. Jeg får hjelp av lege og ernæringsfysiolog som kan mye. Samt at jeg har en stor interesse selv og kan mye om mye forskjellige.. Alt fra karbohydrater til mitokondri problemene mine og at jeg sannsynligvis er en undermetylere for de som forstår sånt
Send meg en pm om du er interessert i navn til lege/ernæringsfysiologen