Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-12, 08:28   #31
suupaahgirl
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2012
suupaahgirl er på en erverdig vei

Sv: LCHF for en normalvektig?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

jeg tenker at på den ensformige kosten der så dauer du om noen år av underernæring.

Kødder du? 3 knekkebrød og en omelett med stusselig pålegg er det du spiser samtidig som du trener og er normalvektig?

Jeg tror da du ikke klarer yte det som kroppen din egentlig kunne ha ytt med mer næring tilført

Det var et eksempel da. Jeg har ikke tid til å lage til store frokoster med eggerøre eller hva. Jeg varierer mellom lavkarbobrød og lavkarboknekkebrød til frokost og lunsj. Jeg blir seriøst mett av 2 stk knekkebrød (noen ganger 1 til frokost). Hvorfor skal jeg da proppe i meg mange flere??Hvor mange mener du jeg skal spise da??? Det blir faktisk 3 måltider for dag, og de dagene jeg trener spiser jeg en god kveldsmat også.

Jeg legger inn det jeg spiser på diett og kommer opp i en helt normalt kalorimengde for dag. Syns ærlig talt du var litt vel frekk i kommentaren din., Daue av underernæring!???
Ærlig talt!!!!
Gi meg heller tips om hva jeg SKAL spise da, om du føler du har så mye bedre kontroll på det. Frokost,lunsj og middag??Hvor mye kalorier skal jeg ha i meg da (jeg er som sagt ikke store jenta). Før jeg begynte på lavkarbo spiste jeg fiberrik til frokost og lunsj (det er jo rimelig sundt og litt lavkarbo det også), og jeg lever enda . Jobben min er sånn, at jeg må ty til enkle løsninger.

suupaahgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat