Tråd: Triatlon
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-12, 10:31   #9
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Triatlon

Opprinnelig lagt inn av Shrinking Line, her.

Spennende lesning. Nå snakker du vel om sprint, som det er det jeg skal. Olympisk distanse er en del lenger 1.5 svømming, 40km sykling og 10km løping, mens sprint er 750 svømming, 20 sykling og 5 løping. (Vi har av en eller annen grunn 22 sykling.)

Jeg har ikke begynte å løpe enda, og det er et par uker til. Men i går hadde jeg en kardio økt hvor jeg gikk 5km på 45min, så gå farten min er ikke såååå treg.

Jeg skal øve en del på å først ta en sykkeltur og så løpe etterpå. Har lest det tipset flere steder.

Jeg kommer til å kjøpe meg en triatlon drakt. Den kommer jeg til å svømme, sykle og løpe i. Den er såpass tynn at den tørker under sykkelturen. Og så tenker jeg på å ha gel sete på sykkelen om jeg ikke blir vant til sete hihi.

I morgen er det 22 uker til løpet, selve triatlon treningen begynner om 2 uker, men trener mye frem til deg og. Vil ned til 85kg før jeg begynner å løpe. Løp halvmaraton på 95kg og det ødela knær, så må holde meg litt tilbake.

Høres spennende ut dette. Pass på knærne og unngå å trene for hardt for mye i begynnelsen. Small steps hehe.

  Svar med sitat