Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-12, 10:51   #63
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Røde prikker på overkropp

Hei! Nå har jeg ikke lest hele tråden, men vet at dette har dukket opp fra tid til annen. Jeg vet at mange har opplevd dette når de har hatt syntetiske stoffer mot kroppen særlig, antagelig fordi svetten inneholder ketoner som skaper en reaksjon mot det, så det jeg vil spørre om er om det kan være tilfelle for deg? Sjekk om klærne du bruker mot kroppen har noe syntetisk i seg, og om så prøv en periode å bytte ut alt av det innerste med ren bomull/ull en stund og se om det hjelper.
Ellers er det ikke nødvendigvis så mye som skal til for å komme ut av ketose. Nå vet jeg ikke bakgrunnen for at du har valgt ketogent kosthold, om det er alene for vekttap eller av helsemessige årsaker, men prøv å legge deg på ca 50 gram kh om dagen, de fleste er ute av ketose da. (Enn om de fleste av oss produserer ketoner i løpet av dagen med et inntak på opptil 100-120 gram om dagen, men dette er ikke målbart med urinsticks).

Sånn ellers har jeg hatt stort hell med salver med ringblomst (calendula) i som lindring av kløe og raskere sårheling. Fåes både på apotek, helsekost og diverse nettbutikker (iherb og lignende).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat