Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-12, 20:09   #5
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Personalfest, hotellopphold og barnedåp

Det skal du ikke bekymre deg for! Spis det du ønsker, og ta deg et par glass vin i stedet for pilsen. Jeg har vært ute på firmatilstelninger mange ganger etter at jeg begynte på lavkarbo, og har ikke fått en eneste kommentar så langt. Men jeg tar stort sett mot det jeg får, og spiser det jeg vil. med mindre det er buffet da, da velger jeg jo selv...

En annen fordel er at eieren av en av restaurantene vi bruker ofte til denslags, har vært frelst på lavkarbo et par år nå. Så alle hans menyer er relativt lavkarbovennlige. Kun en liten potet å rulle til sides. Jeg fikk faktisk et gavekort på lavkarbokokkekurs der til jul, så nå satser jeg på å lære noen nye triks...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat