Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 22:55   #1
Anitave
Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Alder: 48
Anitave er ny på veien

ME og eventuell behandling

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Dette sitatet er opprinnelig fra en annen tråd.
Jeg ville heller fått akupunktur enn å bruke penger på sånt som har liten virkning. Spist sunt, hvilt masse og fått litt mosjon i frisk luft og gjort det som skal få meg til å tenke positivt, rydde unna i livet mitt det som belaster og holder meg tilbake.

Etter 1.5 år med akupunktur uten nevneværdig effekt på symptomene, så var det penger ut av vinduet Spiser sundt gjør jeg og min energiøkonomi har jeg ingen problemer med og trene gjør jeg på treningsenter med eget treningsopplegg som min fysioterapaut og trener har satt opp for meg når formen tilsier det. Og hvorfor i alle dager skulle jeg tenke negativt? Er en veldig postivit person og har heller ingen problemer i livet som må "ryddes av veien" hehehe... må flire litt. Er du en av den som mener ME/ Postviralt utmattelse etc. kun sitter i hodet?

Ikke noe i veien med humøret og viljen til denne jenta, men når kroppen ikke lystrer meg så er det bare å lystre kroppen og ta en dag ad gangen

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat