Sv: Chlorella, Spirulina,Kamut/hvetegress.. Æ e forvirra.
Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.
Kanskje du var hos en som ikke knakk koden? Jeg har selv vært hos en dårlig akupunktør. Ja, jeg utelukker ikke at det kan ha med det mentale å gjøre, det er nok individuelt, derfor nevnte jeg forskjellige ting. Du vet selfølgelig best. Exen min ble frisk av lightning process da han hadde ME. Han var sint da noen mente ME kunne skyldes noe psykisk men fant ut til slutt at det var negativ tenkning som var årsaken i tillegg til at han hadde anstrengt seg utover hva kroppen hadde godt av.
På iherb var det en som skrev at hun fikk mye energi av spirulina.
Jeg har fått streng beskjed av sykehuset å holde meg unna Lightning og så er det mange som er blitt mye dårligere, samt også hørt at noen måtte skrive under på at de ikke hadde ME før de fikk begynne på kurset.. Var også i media nå med advarseler der. Nei, holder meg unna slikt..
Har vært hos 3 forskjellige og hun jeg var mest hos er ei jeg kjenner og godt rykte og har hatt mange ME pasienter, hadde en viss effekt, så stoppet det og sånn er det bare. Nå takler jeg dårlig nåler og berøring på hud generelt, så det er like greit.
Er nok mange som har fått utløst sin Me pga stress og andre faktorer i livet også men det gjelder ikke alle, men det er utelukket for mitt vedkommende Min nevrolog mener det er postviralt utmattelse, pga det hele startet sakte men sikkert etter langvarig sykdom av kyssesyke og mycoplasma infeksjon, bare de to alene kan trigge det. Jeg hadde begge deler samtidig og samtidig med en tredje infeksjon. Utenom denne utmattelsen, leddvondter, urolig hjerte, fordøyelsesbesvær etc etc, så har jeg det flotters Heldigvis for det, vet at mange som har fått ME og Postviralt utvikler depresjon etterhvert pga livet er snudd helt på hodet. Men heldigvis så er jeg ikke en av de og holder humør og motet oppe og skjemper videre. Godt at mannen din ble frisk.
|