Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-12, 17:25   #16
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Syk, hva spiser jeg? Frister ikke med fete melkeprodukt

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Var jeg ikke syk fra før, så hadde jeg blitt det, om jeg hadde spist dette

Vel, noen ganger må man bare prioritere..

Prøvd å ha streptokokker i halsen med så tett i mellom mandlene at de som tar strept-testen ikke fatter hvordan du klarer å svelge spyttet ditt? Vel jeg har vært der, og da smaker alt grusomt, det er bare forskjellige grader av hvor grusomt det er å svelge visse matvarer eller hvor grusom de smaker... Når jeg ikke har spist på 2 døgn og har streptokokker, så tar jeg heller en liten pakke med nudler og risikerer dirè fordi jeg reagerer på mel, enn å svime av fordi jeg ikke spiser noe. Jeg reagerer også med mere slim,tett nese osv på mel mm, men når jeg er så dårlig må jeg prioritere og heller ta det igjen i ettertid ( bare så det er sagt, jeg har vært kronisk tett i nesa i 20 år, så noen dager til eller fra spiller ingen trille).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat