Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-12, 22:14   #7
Balterz
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Balterz er på en erverdig vei

Sv: Går opp i vekt, HJELP!

Opprinnelig lagt inn av victorious, her.

Jeg har de siste ukene bare trent 3 dager i uken, og det e rkansje for lite om jeg ligger opp mot 1500 kalorier dagen...

Nå kjenner ikke jeg deg, så skal være litt forsiktig nå.
Jeg forstår kjempe godt at det er demotiverende. Men har du ikke spist nok mat før, hatt diverse dietter osv. Kan kroppen fort få litt sjokk når det får normal mat.

Min erfaring ihvertfall.

Det flotte med lavkarbo, er en del forskning som har vist at med et lavkarbo kosthold kan du ligge høyere i inntak av kcal og fremdeles gå ned i vekt, enn om du spiser karbohydrater.
Har lest om det noen steder og når jeg var på seminar for lavkarbo ble det også sagt der.

Første gangen jeg gikk på lavkarbo gikk jeg som sagt, som deg. opp i vekt den første uken. Før jeg startet hadde jeg sultet, overspist, gått på det ene og det andre osv.
Hver eneste gang jeg starter å spise mat regelmessig går jeg opp.

Lavkarbo er kjempe flott og fungerer virkelig. Dette forumet er fylt opp av folk som sier det samme =)

Du kan jo prøve å innta mer fett? Om du spiser 10 g carb daglig, kan du spise masse fett, og kommer i ketose og går GARANTERT ned i vekt.

Balterz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lever bedre uten carbs Svar med sitat