Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-12, 22:18   #6
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Tabata - effektiv styrke og kardio-trening hjemme eller på treningssenteret

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tenkte prøve tabata i morgen.. Teste ut hvordan det er å gjøre det med pilatesøvesler for magen. Er mulig at det er litt for store bevegelser til å bli noe effektivt, men vi prøver.. Tar fem minutter gjennomkjøring av de fire øvelsene jeg velger ut først også en rolig runde med 4-5 øvelser etterpå, sånn at det varer 15 minutter tilsammen. Har lasta ned tabataintervalltimer og greier. Glær mæ!

Håper du oppdaterer! Jeg blir litt vassen i blikket når det står for avanserte navn på styrkeøvelsene. Forstår hva knebøy og armhevinger og bicepscurl betyr, men så begynner det fort å bli verre...

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat