Sv: Gi meg motivasjon ...
Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.
Hvorfor skal jeg tåle motstand? Jeg er ikke inne på dette forumet for å finne motstand. Jeg er her inne for å finne støtte, oppmuntring og motivasjon. I motsetning til enkelte andre som kun er her inne for å være ekkel, tydeligvis.
Personangrep er aldri greit, og det håper jeg du forstår. Du har ingenting med å bestemme hvor jeg legger mine tråder, men dersom de ikke passer deg så er du velkommen til å holde deg unna. Noe jeg faktisk anbefaler deg å gjøre.
Jeg bestemmer overhodet ikke hvor du legger trådene dine. Like lite som du kan bestemme over hvilke svar du får og hvem som kan svare deg.... Du mente tydeligvis at de som skulle få lov til å svare i denne tråden var kun de som ville kose mose pjuske deg litt. Alle andre svar var ikke velkommen.....Tja vet ikke helt hvem som bestemmer her jeg, men på seg selv kjenner man andre best lærte nå jeg en gang. Personangrep er aldri ok og det skal ikke skje heller. Man diskuterer sak ikke person såfremt ikke man selv drar inn egen person i saken og begynner snakke om sine egne følelser som premissleverandør for videre diskusjon i et åpent forum. Men hvis det er greit for deg så kan du jo kanskje si noe om hva du forventer av svar fra brukerne i åpningsinnlegget. Jeg har nå lest det mange ganger nå og jeg klarer altså ikke se at du der bare ber om Kos mos pjusk meg hjem-sympati. Noe ikke bare jeg fikk prob med men også andre i tråden din.... Tydelig kommunikasjon er ofte nøkkelen til å unngå misforståelser og uønsket atferd. Jeg håper nå du finner ut av det og får motivasjon nok til å gjøre de riktige ting slik du ønsker det i din vei mot et sunt kosthold. Det er nå tross alt det viktigste, motstand gjør oss sterkere sies det. Good luck.
|