Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-12, 21:21   #87
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Du...pepsi max....hvordan visste du det? Trodde ikke jeg hadde sagt noe om det jeg... MEN - jeg er på nedtrapping der og. Har faktisk greid å kutte helt ned på suketter i teen; det trodde jeg var helt umulig. Drikker et par glass PM hver dag, men bruker små glass (mot type 3 dl's glass før) og så d r i k k e r jeg s a k t e. Og da mener jeg sakte, og i pitte små slurker.

Fedona; for en effekt av å kutte de barene! Skulle ønske jeg hadde spist de hver dag, og bare kunne kutte ut sånn som deg..sukk...

Så godt Jojomesteren at du fiksa den gulrotkaka så greit. Jeg kjenner heller ikke noe søtsug. Har faktisk heller ikke hatt abstinenser denne gangen, slik jeg bruker å ha. Muligens fordi jeg tok det mer med ro og ikke kuttet brått og fort? Huff..nå satt jeg og trodde det var torsdag og jeg var klar til å sjekke stixen. Det blir i morgen det, og veiing på fredag. Det er litt deilig å ha det så langt ut i uka ja.

Spiste en deilig middag i dag; delte en kyllingfilet nesten i to, la et par gode skiver hvitløkssmør inni og surra baconskiver rundt så det holdt seg sammen. Stekte filetene godt i panna og serverte sammen med smørdampa grønnsaker (og god potetmos til mannen). Greide ikke å spise opp alt jeg; og lot være. Flink da altså! Restene ble skåret opp og lagt i salatboksen til jobb i morgen; gleder meg til den.

Du er heldig som har en så direkte venninne Jojomesteren; heller slike utsagn enn forsiktige antydninger tenker jeg. Og budskapet er veldig viktig!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat