Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-12, 01:48   #9
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Marellas smakfulle biffgryte

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Oj, det kjøttet vil jeg prøve, null karbo og lite fett. Tigersausen er jeg litt skeptisk til.
Vinegar, Sugar, Aged Red Peppers, Worcestershire Sauce (Water, Vinegar, Corn Syrup, Sugar, Hydrolyzed Corn Protein, Salt, Caramel Color, Anchovy, Spices, Tamarind, Natural Flovorings), Salt, Water, 2% or Less of Spices, Vegetable Gum and 0.1% Sodium Benzoate as a Preservative.

men jeg kan bruke annet krydder istedet. Takk for oppskrift. Jeg tror jeg skal lage noe slikt:http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifte...fe/Biffsnadder

Jeg har aldri stekt biff i hele mitt liv

Jeg sjekka tigersausen nå. Den inneholder 34 kh pr 100. Men man skal bare bruke litt i en gryte, så den er verdt det. Si i fra om du finner en krydderblanding som ligner da, uten sukker

Ps, den biffsnadder-oppskriften så god ut!