Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-05, 13:40   #59
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Ikke alt må blir vanskelig for alltid

ojoj. Lang og spenstig diskusjon som engasjerer. Tenker ikke si så mye for eller mot, men har en liten tass på 14 mnd. Han har hatt ulike perioder, og frem til ca 11 mnd alder (altså etter den verste separasjonsangsten var over) sovnet han med en av oss tilstede på rommet. Så fikk jeg nok av å bruke 1 time der inne, og bestemte meg for at nu var det på tide å sovne sjøl. Vræl og brøl...men han reagerer negativt hvis jeg ikke går inn igjen med en gang! Kan ikke la han gråte i mange minutter og så gå inn... da er han utrøstelig. men går jeg inn med en gang etter å ha gått ut (ca 30-45 sek med grining) gir han smokken, leggern ned og går ut, SÅ sovner han helt greit...han må bare trygges på at jeg er der. Så unger er forskjellige. Det kan bare hver og en finne ut av. Mine to store kom inn i vår seng kun når de var syke. Helt greit. Lillenuppen kommer opp i sekstida for morrapuppen. Bare kos..