Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
God morgen Severina! Liker ikke at du depper men forstår deg så altfor godt. 1300 kcal er ikke mye, og mer rømme gir mer protein og kh. Desverre. Jeg ville ha prøvd bare fett, gjerne i form av cocosa. Greit å ta ei skje og svelge ned med kaldt vann. Så må du redusere noe på maten, og tallene fordeles slik du trenger det. Hva med treningen, kan den ha vært med og påvirket vekta? Altså litt mer muskler, litt opphopning i magen i tillegg og vips: litt oppgang eller evt også mindre nedgang. Hvis målebåndet viser at du har gått inn, kan det være noe sånt?
Du stresser og kommer til å ha det sånn noen måneder sier du. Hvis du hadde en kropp som min ville du ha opplevd at den samlet energi til de kommende "dårlige tidene". Dvs at jeg i din situasjon hadde økt i vekt. Derfor også punktet om å ikke stresse...
Dere er heldige som kan spise nøtter. Jeg må holde meg langt unna pga allergi. Så som mellommat fra bensinstasjoner kan jeg bare velge pølse. Som jeg får vondt i magen av. De gangene jeg trenger å ha med noe ekstra steker jeg osteskiver og har med.
Nå er det min tur til å sette fokuset på jobben, og inntil videre ønskes alle en god dag!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|