Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-12, 10:58   #30
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: En tanke til de som forsvarer gammel norsk husmannskost ...

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

Det er jo verst når det gjelder matvarer som mange spiser mye av.

Har du lest innholdslista på de små flaskene med essenser som selges i dagligvare? Hvis jeg husker riktig inneholder romessens også svovelsyre og et par andre "snacks".

Jeg lurer på hvordan en graf som viser andel raffinert / industrielt bearbeidet mat vs livsstilssykdommer ville sett ut. Eller, egentlig lurer jeg jo ikke .

Huff, ja. Men de små essensflaskene bruker jeg så lite av at det ikke plager meg... Derimot tenker jeg VELDIG på om dette også er tilfelle alle de stedene hvor det står "aroma" på forpakningen.

Ingen tvil om at mye av de plagene vi har fått i så stor grad de siste 2-3 generasjonene kommer av et svært forurenset kosthold...
Er det ikke sånn at det er aluminium i bakepluver også?

Sist redigert av smgj : 19-01-12 kl 11:06.
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat