Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-12, 22:25   #37
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Åpen debatt: Hvor ofte er dere på vektskåla?

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang, her.

Dette med veiing er ett ømt tema for min del. For to år siden var jeg helt ekstrem på slankingen, jeg gikk på vekten hver dag, hadde jeg gått ned 100 gram var dagen reddet og jeg var i strålende humør. Hadde jeg gått opp 100 gram var jeg sur og grinete og "straffet" meg selv.

Det endte med at min mor måtte ta fra meg vekten. (takk til hun)

Nå veier jeg meg ca 1 gang i uken, prøver å holde det til torsdagene. Og jeg har ikke vekt hjemme hos meg selv ( i tilfelle tilbakefall ) Så jeg må ut til mine foreldre å veie meg. Noe som jeg føler er greit slik at jeg ikke blir helt hysterisk over vekten igjen.

Nikker gjenkjennende Nekter og la vekta bestemme humøret mitt! Jeg bruker målbånd,men veier meg av og til hos svigermor

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat