Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 09:27   #13
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Lindtsjokolade

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Kan skyte inn at jeg glatt hadde valgt litt av den vanlige mørke sjokoladen med sukker heller enn tagatose-sjokoladen. Sistnevnte smaker veldig godt og er sukkerfri, men jeg blir så dårlig i magen av den at det vil være helt upassende å skildre detaljer i åpent forum.

Nevner dette fordi det er verd å ta hensyn til før man anbefaler kunstig søtede produkter som erstatninger for andre. Ikke alle er klar over akkurat hvor grusom kvelden kan bli.

Helt enig. Jeg tåler ikke maltitol, da blir det eget kraftverk i kroppen. Har ikke spist noe mer enn en liten bit med tagatosesjokolade, eller et tynt kakestykke med tagatesse, så jeg vet ikke hvordan større mengder blir.
Bruker bare sjokolade når jeg baker, og det er ikke så ofte. Regner med at det blir skkkelig testing når vekta nærmer seg sluttresultatet, så da finner jeg det vel ut. Men, da kan det hende jeg bruker mørk premium i stedet......