Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 10:30   #13
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Marellas smakfulle biffgryte

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jg kjøpte mørbradbiff på tilbud idag. Imorgen blir det biff. Jeg sa til han bak disken at det var første gang jeg kjøpte biff. Han trodde meg ikke Tror det blir noe jeg blir dilla på og skifter ut finnbiffen med fremover. 37 kr for litt over 200 g biffkjøtt var ok pris, synes jeg. Det er to middager til meg det. Jeg skal koke det inn i soyamelk, tror jeg og steke løk, paprika og brokkoli og ha salat til som du, Marella. Fint du inspirerte meg til å spise noe annet en det jeg alltid spiser(kyllingbryst og finnbiff, og en sjelden gang røkt laks).

Så flott!! Håper det blir godt da! Har ingen erfaring med mørbradbiff... Vet at noen biff egner seg best til laaaang koking, mens andre er best å stekes raskt på sterk varme. Jeg syns som sagt det er vanskelig å få biffen god, derfor syns jeg det er greit med biffstrimler (som kostet 249 pr kg. Så det blir ikke hver dag for å si det sånn!) Flott at du ble inspirert! Det gleder meg