Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 10:32   #93
suverene severina
Medlem

suverene severina sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 57
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Gratulerer med vektnedgang Tarato - og takk til både deg og andre for trøst.

selv hadde jeg og gått ned 200 g til i dag, så nå er jeg bare 100 g over det jeg var forrige uke.... Så jeg er optimist og konkluderer med at det går rette veien

Spiste sjokolade i går (70% kakao, premium med havsalt og pecan) og spiste hele plata (men sakte! og det ble lunsj......). Og drakk en halvliter pepsimax. Var supersliten - tre netter med under 6 t søvn av dårlig kvalitet + mye trening og nok litt lite mat gjorde at dagen var fryktelig slitsom. Og selvsagt masse mas og pes på jobb . uansett - sofaen var min venn i går kveld + en porsjon fløtegrøt, så jeg endte på rundt 2000kcl,. og nesten 80% fett. men tror igrunn det var greit - kjennes iallfall sånn ut i dag.

I natt ble det bortimot 8-timer -og du verden for en forskjell!

Heldigvis snart helg - men den blir neppe veldig slankende. Skal reise bort hele helga pga en fest i morgen kveld, og dit jeg skal har de knapt hørt om lavkarbo. Dessuten er en av mine leveregler at jeg ikke skal være supersær slankedame som bare kan spise ditt eller datt.
Så da får jeg spise sakte, ikke ta av hva gjelder alkohol, og velge de løsninger som er minst verst med tanke på framskritt. Og kose meg, selvfølgelig, det er også en viktig del av livet!

ha en strålende dag!

Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat