Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 12:58   #112
Mosepjusk
Seniormedlem

Mosepjusk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 45
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Karikatur og Mosepjusk trener!

Opprinnelig lagt inn av Karikatur, her.

Oida. Kan tipse om at zumba+styrke midt på dagen onsdag er knallbra timer! Kjipt med jobben da :klemme:

Takk

Søren at du ikke sa det litt før, så hadde jeg tipsa deg om groupondealen. Jeg sa nettopp opp abonnementet mitt og kjøpte en groupondeal med 12 måneders trening for under 1200 kr. Skal si fra hvis tilbudet kommer igjen!

På Vallhall? Jeg får mail fra Groupon, men har ikke sett noe trening der. Har muligens bare oversett det, hehe.

Jeg eier ikke motivasjon jeg heller. Vondt i ryggen, forkjøla og utrolig vondt i viljen. Men jeg må, om ikke annet så å komme i gang med lavkarbo snart. Skal ha ivf-forsøk til våren, greier ikke å lage søsken selv, og jeg nærmer meg faretruende bmi-grensa for hvem de gidder å behandle. For ikke å snakke om at sjansen for å lykkes er mye bedre med en sunn kropp med lite sukker innabords.

Vi har klart lavkarbo hele januar, lenge siden det har funka lenger enn 4 dager.
Søsken Dette klarer du! For en motivasjon! Masse masse lykke til!!

Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat