Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 21:44   #46
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon og motivasjon: Ned 50 kg på fire måneder

Fantastiske resultater da, å gå ned så mye på 4 mnd! Han må jo være i ekstase, men jeg hadde nok ikke orket det så ekstremt. Men jeg har faktisk prøvd noe like ekstremt, bare bytt ut alt kjøttet med salatblader, soltørket tomat og faste....Shaping kalles det. Så jeg vet fakstisk at hadde jeg vært desperat nok, og visst at det funket, hadde jeg nok hoppet på dette også. Desverre ble jeg alvorlig syk av Shaping, så da jeg endelig forsto sammenhengen med overvekten, og at jeg var så dårlig (PCOS), så la jeg totalt om, og spiste og trente meg sunn. Og når jeg tenker på min snuoperasjon, (og på mange andres snuoperasjoner her), så er jeg veldig stolt og imponert over meg selv. Jeg gikk imot legene som sa at lavkarbo var farlig, jeg snudde rævva til en ME-diagnose, endret hele livsstilen og ble frisk. Jeg har virkelig måtte jobbe for kiloene jeg har tatt av. Minst like mye som denne unge mannen faktisk.

Og forøvrig, denne mannen er ung, en ung og ubesudlet kropp av tidligere slanking. Da går man mye lettere ned, dessuten er han mann. En kamerat av meg gikk ned 25 kg på 2.5 måneder på LCHF. Da jeg begynte gikk jeg ned 2 kg på samme perioden. Og jeg var flinkere enn han faktisk.

Men vi får virkelig håpe han holder seg og ikke gir opp og legger på seg!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat