Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-12, 11:47   #5
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ketose, thaimat uten ris?

Jeg spiser ganske ofte thaimat ute, jeg. Det er forskjell fra sted til sted; noen steder smaker maten sukker, andre steder er det "rent". Jeg har aldri falt ut av ketose på grunn av disse måltidene (kjenner det godt på kroppen når jeg gjør det!) - men det hender jeg samler litt vann fordi det er litt saltere enn hva jeg pleier å spise.

Velger som regel en grønn curry med godt med kokosmelk og grønnsaker og kjøtt, eller kylling satay. I Oslo er favoritten min Far East, i en av avstikkerne fra storgata - der har de til alt overmål ostegratinerte greier, som høres helt feil ut, men fungerer utrolig bra med alle de andre smakene. Ellers er også Risbolle i dronningens gate veldig ok - gigantiske porsjoner og greie priser. Ingen av disse stedene er blant sukkerverstingene, heller.

Så lenge man skipper risen/nudlene er thai helt supert - i alle fall for meg!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat