Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-05, 12:30   #63
des65
Seniormedlem

des65 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 59
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: "Du er hva du spiser", TV3 torsdag, kl. 21.30

Så kjekt at du stakk innom her! Kunne nok tenke meg at programmen var klipt og satt sammen slik pga underholdningsverdien, men litt synd allikevel at det ikke kommer frem litt mere håndfaste saker. Mye av det du får frem er bra, men endel sånn som cornflakesen reagerte nok mange på, også jeg som har diabetes 2
Vi kan iallefall si det slik... selv om ikke jeg har det forferdelig store faglige utbyttet av programmen (har lært enormt mye her inne), så "tvang" jeg gubben til å se på den siste episoden, og han har noen trekk fra han som var med da Liker brus men mest Pepsi max, og har litt dårlige måltidsvaner på dagen når han er på jobb. Vi kan si det sånn at det gikk litt inn, han forsøker nå å drikke vann helt av seg selv. Fikk sjokk da jeg så han ta plass foran tven med vannflaska i hånden! Spiser mandler sammen med yoplaiten gjør han også, det gjør jo jeg også da Trengte noe til å åpne øynene hannes også, for det klarte ikke helt jeg, men du klarte da det som gjennsto etter alle mine masinger Takk for det!

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat