Sv: Chlorella, Spirulina, Kamut/hvetegress?
Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.
Har du sjekket om du har tungmetaller lagret, har du amalgamfyllinger? Amalgamforgiftning kan i følge www.tenneroghelse.no være årsak til alle former for utmattelse... Tannhelse og hjerteproblemer kan også henge sammen... Hadde en sprukket amalgamfylling i vår som jeg byttet ut sammen med ytterliger 5 fyllinger av amalgam... har ikke hatt hjertebank siden..
Vet mange sjekker slikt med hårmineralanalyse. Har ikke forsøkt det selv enda - har ikke funnet ut av hvor jeg evt vil få det gjort.
Sjekk om du kjenner igjen noen av symptomene dine her om du i tillegg har amalgam i gapet: http://www.tenneroghelse.no/default....72&article=118
Chlorella kan visst frakte tungmetaller ja, men har lest også at det kan hende det slipper metallet før det har kommet ut av kroppen... og da vil det kunne lagre seg på nytt... har ikke kilder annet enn det jeg har lest på mothering.com. Det er mange helsebevisste damer der inne som har prøvd ut mye... søk evt på chelating... er en tråd der som heter "chelating mamas?". Det skrives også om noe som heter Zeolite - noe noen har prøvd med hell for å få ut tungmetall - virker trygger enn Chlorella, men finner ikke så veldig mye om det på nettet generelt. Har kjøpt et glass på iherb nylig og vil teste det forsiktig fremover.
Håper du finner utav noe som kan hjelpe for din helse.
Dama mi på helsekosten sier at det er en mann som reiser rundt og samler inn hårprøver... Jeg skulle til ham for ca et år siden, men det falt bort. Men som sagt, helsekosten kan fortelle deg. Det skal være ca to cm ufarget hår.