Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-12, 18:13   #76
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Røde prikker på overkropp

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Virker som om du rett og slett reagerer på ketoner i omløp! Man er jo faktisk teknisk sett i ketose til noe over 100 gram kh om dagen, bare at dette ikke er målbart på sticks. Ser også en viss logikk i at det samme skjer ved alkoholinntak, ettersom dette også blir til ketoner.

Er helt enig.
Så da må man prøve å planlegge kostholdet deretter, føler at lchf er så lett og "digg". Klare regler og man kan spise det man vil, men å lage kosthold med 100-150 karbo føler jeg er litt mer om og men på samme måte som lavkalori. Får bare prøve og feile litt så går det seg nok til på en måte.
Klarer jo å spise sunt på lavkalori-ish også, men problemet mitt tidligere er at jeg har gått på en smell med for mye trening i forhold til hvor mye energi jeg får i meg, og når jeg prøver å oppjustere går jeg opp i vekt. Classic begynnerfeil.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat