Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-12, 11:56   #11
Picea
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2012
Picea er på en erverdig vei

Sv: Stillestående på tredje uka. Sitte fast i ketose?

Jeg startet på 83,4 og endte på 81,5 etter en uke. Så stod det stille en lang stund, før på slutten av uke 2 da jeg hoppet ned fra 81,5 til 80,5 på to dager! Pr i dag er jeg tilbake og fortsatt på 81,5. Jeg mener at kroppen burde hatt plenty av tid til å venne seg til fettforbrenninga, samt at trening burde jo kickstarte det litt? Torkil sier at majoriteten uansett opplever mer vektnedgang og har større suksess med trening (og min er ikke på mer enn moderat vil jeg si, altså helt normal trening). Jeg er egentlig litt tilbøyelig til å prøve å komme meg opp på vanlig lavkarbo nå og bare kjøre på med mer trening, for dette er bare skikkelig demotiverende nå. Særlig siden man vet det vanligvis funker veldig bra! Men HVORFOR er karb-toleransen så høy? Før har jeg bare hatt mørkelilla stix etter lite vanninntak eller en hard kveld på byen, men nå er den og blir den på mørk uansett. Er det noe som er "off" i kroppen min? Har lavt jernlager og prosent i tilegg, så tar dobbel dose jern -kan dette påvirke det?

Picea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse Svar med sitat