Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-12, 16:49   #10
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Chlorella, Spirulina, Kamut/hvetegress?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Kanskje du var hos en som ikke knakk koden? Jeg har selv vært hos en dårlig akupunktør. Ja, jeg utelukker ikke at det kan ha med det mentale å gjøre, det er nok individuelt, derfor nevnte jeg forskjellige ting. Du vet selfølgelig best. Exen min ble frisk av lightning process da han hadde ME. Han var sint da noen mente ME kunne skyldes noe psykisk men fant ut til slutt at det var negativ tenkning som var årsaken i tillegg til at han hadde anstrengt seg utover hva kroppen hadde godt av.
På iherb var det en som skrev at hun fikk mye energi av spirulina.

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Ingen her har sagt de tror det er en mental sykdom.

Jeg kan ikke lese dette på annen måte enn at det her menes at det har med det mentale og gjøre, og at man kan bli frisk ved og tenke happy tanker......