Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Jepp, mandager er tøffe. Jeg syns det er verre med årene - sover litt lengre i helgen, sitter opp litt ekstra lørdag, og søndag kveld får jeg ikke sove. Helt i ørska når klokka ringer mandag morgen...
Jeg føler at jeg har gått opp i vekt i helga, selv om jeg har både trent og spist riktig. Men magen kjennes stor. Nåvel, skal ikke veie før fredag, ikke tenke på det.
Lagde spinatsuppe med egg til middag. Bra mat for både vegetarianeren, normalisten om meg. De tar gjerne litt grovt brød til, da. Måtte ut å handle i kveld, og kom over en helsekost på senteret som hadde tagatesse. Dermed har jeg laget Vivians nøttegodt - å huttemegtu så godt!! Her må det mobiliseres disiplin, kjenner jeg. Ikke mer i kveld.....
Men jeg har en avtale med meg selv om å gå tidlig fra jobben i morgen å få tatt favorittløypa mi i skogen her før det blir mørkt. Har ikke gått den før denne sesongen. Da skal jeg ha med litt nøttegodt som belønning/ energipåfyll... Damen i butikken fikk meg til å kjøpe to tagatosesjokolader også. 5 g kh i 100 g sjokolade... Har gjemt den inne i skapet. Prøve å glemme....
Og så må jeg se "Broen" på NRK, da....
Ha en fredelig kveld!

|