Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-12, 14:47   #3
Vegard L
Medlem

Medlem siden: Nov 2010
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Eksamen og ernæringsråd

Nja, så lenge du begrunner det du skriver så skal det ikke være avgjørende om svaret ditt avviker fra anbefalingene. Selv fikk jeg en A på en eksamen der jeg argumenterte for hvorfor lavkarbo var den beste løsningen.

Om du argumenterer godt for det du skriver, henviser til noen sentrale studier osv, så burde det gå bra. Du bør jo såklart nevne de offentlige anbefalingene, så kan du eventuelt argumentere for hvorfor du mener disse ikke er det optimale. Da viser du at du vet hva disse går ut på. Om du argumenterer for og imot disse så skal de ikke kunne trekke deg fordi du drar andre konklusjoner utifra materialet.

Regner med du studerer på UiO siden de faktisk reklamerer for vektklubb.no på studiet (Drevon er drøy altså!). Send meg gjerne en pm, er like langt som deg i studiet på UiB.