Sv: Hvor stort utbytte av gruppetimer?
Poenget var at spinning + styrke i dei mørke månadane gjer meg i god stand til å gå ei veke i fjellet m 10-12 kg på ryggen i sju-åtte timer pr dag. Dette har eg praktisert i mange år. For øvrig enig i at spinning og tilsvarande er særs effektivt. Særlig intervall. Og særlig med ein god instruktør.
Som variasjon vil eg også slå et slag for ei god svømmeøkt (1500 m er "god" på mitt nivå). Så får ein plutselig gjort veldig masse på ein gang.
Sjølv har eg lyst at treninga skal ta minst mulig tid, men ha mest mulig effekt. Då er saltimane inspirerende. Så eg slår et slag for det! Men har jo masse venner som svergar til jogging, rulleski osv osv på eiga hand.
Å trene styrke på senteret syns eg er ineffektivt.. Må ventepå andre osv. Har innredet vektrom i kjelleren ved sida av vaskerom. Då blir det multitasking: høyre etter u ngane, legge sammen klær osv mellom kvart sett. Min definisjon av saltimar er forresten kun spinning. Zumba, aerobic,step osv er ikkje mi greie...må jo tenke då 
Etter utsjånaden på dei som kjem ut av dei timane, så ser det virkelig ut som det er bra:-) og blide er dei.