Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-12, 22:43   #132
jojomesteren
Medlem

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Østlandet
jojomesteren er ny på veien

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Kjempebra, Severina! Jeg syns jeg spiser fett kontinuerlig, men jeg ligger nok ikke på 80%. Offf - det høres mye ut. Men veldig interessant at det ser ut til å funke for deg.

Og imponert over deg som kaster, Tarato. Redd jeg blir kastet ut av huset her om jeg gjør det samme.. Men jeg er gaaanske disiplinert når jeg først bestemmer meg. Nå har jeg litt for mye lavkarbosnop i huset, både nøttegodt og sjokolade, og det er en liten utfordring, kjenner jeg.

Men jeg tviholder foreløpig på filosofien min om å presse kroppen på fettforbrenning og så bruke disse velsignede vintermånedene til å få brukt masse ekstra energi. Klarte å gjennomføre planen min i går, men ble forsinket fra jobben i et møte. Dermed måtte jeg gå på ganske mye ekstra for å rekke hele runden før det ble for mørkt. Det gikk bra, trengte bare litt påfyll (en neve nøttegodt og lavkarbosjokolade) og gikk like fort som jeg gjorde på en god dag før lavkarbo.Men jeg var rimelig sliten i går kveld, ja, og det sitter litt igjen i dag og. Det er den mest intensive treningen jeg har hatt på legge, og det kjennes litt godt ut å ha klart det, da...

I morgen skal jeg to dager bort med jobben. Fint det, men litt utfordrende med middagsmaten på hotell. Men det går nok bra. Helgen blir vi hjemme og feirer en bursdag. Da må jeg finne mat som passer vegetarianer, kjøttelsker, lavfettfanatiker og meg selv. Wraps/taco fungerer bra - men har noen noen andre ideer??
Målet er to skiturer til denne uka. Fredag og søndag?

jojomesteren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo i retning Fedon, 50-70 g om dagen Svar med sitat