Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-12, 12:37   #12525
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er veldig sant. Jeg tror vel heller ikke at shampooen jeg bruker ville blitt noe dårligere uten parabener, akkurat. Hehe.
Giovanni er helt grei, men ingen høydare, dessverre. Jeg trenger helst produkter med keratin i på grunn av blekinga (som jeg planlegger å slutte med etterhvert. ). Og jeg er ærlig talt litt lei av å prøve nye produkter, må jeg si! Det har blitt noen lange runder med dårlige hårdager forsøkt reddet av tørrshampoo og aaalt for mye styling ...

Nei, har ikke prøvd det. Men jeg trenger en serie. Altså shampoo, balsam og kur. Og helst med keratin eller hveteprotein eller noe tilsvarende i. Det aller aller beste jeg noensinne har prøvd, og som jeg stort sett ender opp med å gå tilbake til er Redken Extreme shampoo og balsam, plus Redken cat proteinkur og anti-snap leave in. Beste serien jeg noensinne har prøvd! (Og jeg har prøvd mye ...)

Jeg skjønner at du går lei Jeg gjør det selv ... Jeg vet ikke hvilke du har prøvd fra Giovanni, men noen av dem funker for meg, andre ikke så bra. Du kan godt få prøve en av de jeg har som ikke fungerte så bra for meg om du vil - kanskje den er bedre for deg. Root 66 heter den.

Jeg har aldri brukt frisørshampoo annet enn sporadisk (når en frisør har prakket på meg noe ), så jeg lever vel lykkelig uvitende om forskjellen, antar jeg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt