Tråd: Brelett
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-12, 20:36   #31
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Brelett

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Nei, kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i dette nei... Bare at om jeg tidligere spiste osteloff med brelett på, så fikk jeg lyst på mere... hehe... men det var kun fordi det var så godt

Er ikke fan av olivenolje på skiva...

He he, ok. Jeg får mer lyst på olivenolje enn brelett, skjønner jeg. Bare jeg leser olivenolje tenker jeg at jeg vil kjøpe det. Lenge siden jeg spiste det. Har kjøpt hvetekimolje, linfrøolje og valnøttolje de siiste årene. På tide med forandring Nyt din brelett. Nesten alt er greit å innta ved riktig bruk og moderasjon, tenker jeg, med visse unntak selvfølgelig. Og når du ikke får for lyst til å spise masse av det man bør begrense er det jo ikke noe problem. Selv tør jeg hverken spise sukker , fruktose (høy GI) eller brelett i redsel for at de trigger frem en uvanlig og urovekkende høy apetitt. Klem.