Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-12, 14:31   #15
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva heter den siden?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Mulig hun hadde slettet kommentarer, da det bare var fire av dem som jeg kunne se nå, og at det som tok feil retning var noe vi ikke fikk se?!

Ja, tenkte det kunne være det jeg også. Men da var det litt rart hun ikke skrev det, liksom ...

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Ja, jeg så det - lå bare 4 kommentarer igjen. Mulig det hadde kommet en del negative kommenetarer, er så rart med det. Det er jo fy å ha hår for tiden.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

ER det virkelig det? Jeg føler liksom jeg har gått glipp av noe stort og allment, og skjønner vel mer og mer at det ikke bare er et rykte, liksom. Ja, jeg vet at det er en del som gjør det, men for meg og de fleste jeg kjenner det fortsatt ganske aparte å ta noe særlig mer enn bikinilinja, eller bare stusse litt.
(Men det er mulig jeg omgir meg med for mange hippiefolk, for de jevnt fleste jeg kjenner synes det er helt kosher med kroppshå!)

Godt du sier det, for jeg har heller ikke helt tatt alvorlig at folk faktisk gjør det i så stor grad ... Føler meg litt utenfor der, men så kan jeg vel regnes med til hippiene jeg også . Ikke at jeg mener man skal ha full hårvekst overalt på kroppen til enhver tid, litt stussing og sånt er helt ok, men jeg synes ikke det er stas med glattbarbert altså ... Nærmest litt aparte, ja.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat