Tråd: Ny i gamet!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-12, 15:53   #1
LilleMy!
Nytt Medlem

LilleMy! sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Sunnmøre
Alder: 33
LilleMy! er på en erverdig vei
Talking

Ny i gamet!

Hei!
Registrerte meg for noen timer siden, og har lest og lest - men jeg blir overveldet av hvor ufattelig mye informasjon som finnes og ikke minst hvor mange forskjellige dietter, kurer osv osv som finnes. Ble veldig, veldig motivert av bilde-tråden, såå nå skal hammen februar 2012 bli starten for min del

Jeg er en fattig student som gjerne vil bli liten og nett igjen! Har lavt stoffskifte (er elendig på å ta piller, så må vel skjerpe meg der samtidig som jeg endrer kostholdet..), og veldig kraftig benbygning. Tenker vel at jeg kan starte med 20 kilo, også får man se hvordan det går. Har lest endel om både Atkins og Ketolyse. Virker jo forholdsvis greit. Jeg (som sikkert mange andre) er jo utålmodig, så jeg vil fort ned - og bli der. + At jeg vil være full av energi igjen!

Hva vil dere anbefale å begynne med, hva burde jeg gå til innkjøp av (og ikke gå til innkjøp av), finnes det gode oppskrifter på ting og enkle planer man kan følge for den med altfor liten tid til å lage middag?

Altså, alle driver jo med forskjellige ting. Og jeg er fremdeles veldig blank på alt dette. Hadde satt stooor pris på litt start-hjelp fra dere som faktisk har litt peiling.

Lille My! (Jeg er ikke så muggen som Lille My da, jeg bare ligner littegranne)

LilleMy! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja, det var liksom derfor jeg registrerte meg da :) Svar med sitat