Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-12, 20:30   #16
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Vekt og buksestørrelser

Jeg er 178 cm høy, og sist jeg kjøpte bukse, for 2 uker siden, kjøpte jeg st 46. Jeg har noen bukser jeg kjøpte før, i str 52, som var driiiit-trang da, som er veldig store nå, men funker med et belte... Mens andre modeller jeg kjøpte i str 52, svømmer jeg i. Det varierer veeeeldig mellom modellene og butikkene. Jeg tror jeg kunne ha kjøpt str 44 i rett modell, for den i str 46 var en sånn trang-bukse, som skulle sitte trangt. Og den begynner å blir litt løs nå.

På Zizzi er buksene mye større syns jeg. Jeg hadde en i str 48 som er sinnsykt stor nå, selv om jeg bruker 46 i Lindex-bukser...

Jeg veier 95,5 kg.