Tråd: Ny i gamet!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-12, 20:39   #3
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny i gamet!

Hei, og velkommen LilleMy

Jeg er ikke blant de med mest erfaring her, men har spist ketogent siden Oktober. Nøyaktig 3 mnd og 21 dager nå, og jeg har gått ned 19,7 kg. Jeg er veldig fornøyd med dette, men har igjen like mye... Iallefall 10 kg til.

Jeg har bare prøvd denne dietten (Ketolysekuren), så jeg aner ikke hvordan de andre fungerer. Men vil anbefale deg dette.

Lurt å lese seg opp så mye som mulig. Kjøp gjerne en bok eller to. Vei og tell alt til å begynner med, og før du vet ordet av det, er du inn i det, og vet hva du kan og ikke kan spise.

Spør til du blir grønn om det er noe du lurer på, det er de vi er her for... Jeg har fått masse hjelp her, og jeg tror ikke jeg har klart dette uten dette forumet! Kjempefint å ha støtte av andre som vet hvordan dette er. Jeg er også utålmodig, så jeg skjønner hva du mener tror jeg. Men som en sa til meg her... Hva er alternativet? Gå sakte ned, eller sakt opp og opp og opp og opp... Hm... da er det bedre å gå sakte ned... Og kg går av i rykk og napp... Noen uten å slite, mens andre kg er det vanskelig å bli kvitt.

Bare ikke gi opp, selv om det kan bli tøft. Men for meg har dette vært den enkleste "slankemetoden" som har vært...

Lykke til, så "snakkes" vi her igjen