Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-12, 20:48   #10
stjernedryss
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
stjernedryss er ny på veien

Sv: Råd ønskes, stillstand

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Vet du hva, kutt stresset istedet! Du spiser godt, føler deg fantastisk, har overskudd til å trene hardt (noe som er ganske utrolig bare to uker ute i et kostholdsskifte) OG du har gått ned 2 kilo på 4 uker! Du går ned i PERFEKT tempo for kroppen din, og det vil bli mye lettere og holde vekten. Istedet for å tenke at du skal gjøre deg ferdig på 3-4 måneder - tenk at du i løpet av ETT år skal snu om og "bli" den og det du ønsker deg (Jeg tror personlig at 2012 blir et godt år for de aller fleste)

Du sier ingenting om hvor mye du veier eller hvor høy du er i dag, kanskje er det ikke så mange kiloene om å gjøre, og da tar det faktisk lengre tid. Tenk på at du nå gjør det på den mest fornuftige måten, du spiser riktig, du trenger riktig OG du er komfortabel

Avhengig av hvor mye du veier i dag - kan du muligens øke proteininntaket noe. 1 g pr kilo kroppsvekt er en generell anbefaling, men du kan fint ligge opp mot 2 g pr kilo kroppsvekt om du trener svært aktivt.

Takk for gode råd Er nok veldig riktig å kutte ut stresset. Hadde trodd at det skulle gå litt raskere ettersom det gjorde det sist.

Jeg er 157 høy og veier rundt 59.5. Målet er rundt 50 -53. Det var trivselsvekten før jeg fikk barn.

stjernedryss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat