Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-12, 23:01   #15
ToreH
Gjest

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Om du har peiling blåser jeg i når du skriver at hun trener på en måte som kan sammenlignes med klattmaling på rust. Stygt sagt, synes jeg, og jeg sa hun ikke burde ta deg så alvorlig siden det så ut som hun ville trene mindre bare fordi du skrev det du skrev.Noe jeg mener ikke skulle være avgjørende. Hun selv kjenner egen motivasjon og lyst, og så lenge hun trener ifølge dette er det bare bra, mener jeg. Så blæ Å si at hun klattmaler på rust når hun har trent i ti år er jo helt fjernt.

Yrla, les, eller enda bedre erfar litt selv om treningsprinsipper og hvordan vedlikeholde, forbedre treningsstandarden så skjønner du hva jeg mente med den kommentaren. Dette er et treningsprinsipp som er temmelig viktig å følge og overhodet ikke vondt ment, det skjønner også de som har litt peiling på trening og treningsprogrammer. Mengde kontra intensitet må avstemmes temmelig nøyaktig nettopp for å sikre at man tåler høy intensitet samt orker trene i flere år og ikke bare i skippertak.
Er det ikke 60-70% av alle som trener på sentre slike støttemedlemmer? Hvorfor det tror du? Jo fordi de starter med feil mål og for hardt og for ivrig i begynnelsen. Med PT som er alt for ambisiøse så må det jo gå som det går.

Jeg sier ikke at svingstangdeluxe er et støttemedlem, langt i fra, hun virker være seriøs, motivert og villig. Jeg ønsket bare gi henne litt push på veien. Tror nok hun skjønte det bedre enn deg

Svar med sitat