Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...
Har lest artikkelen før også. Må få melde (til mitt forsvar) at eg ikkje er ein januar/høst trenar. Har trent som eg gjer i 10 år (minus røykeåras manglande kondistrening..)
Grunnen til at det er slik er jo fordi eg har funne ting eg trives med og som er effektivt (trener med pulsklokke og får derfor tatt meg ut som eg skal).
Har forsøkt andre "greier" (pilates, fitnessyoga, aerobic og som sagt jogging) og kjem stadig tilbake til spinning.
Men no også svømming (som skal vere den 3. kondisøkta).
Men, som du sa laaaange turer med hunden er det beste (også mentalt). Kvardagen min har berre ikkje tid til det, men kanskje Lørdag er dagen for laaang tur i staden for svømming? Spinning er effektivt og kjapt.
Men så vart eg litt nysgjerrig på ka som kan endrast/gjerast bedre?
Klart eg er interessert i forbrenning (det er jo røykekiloane som skal bort) akkurat no, men ellers så er det fysisk og psykisk velvære som er målet.
At kondisjonen er på veg opp igjen gjer vanvittig godt. (Særlig å kunne bruke lungene skikkelig uten hostekuler..)
Og Yrla: det er sosialt (på senter/badstuer i alle fall), det gir overskudd osv. Men...eg har slitt lenge med dørstokkmila. Visste eg var i dårlig form, så det måtte ein litt "vond" periode til og då hjalp det ikkje at folk snakka om velvære ++. Styrketreninga har eg i kjelleren (benk, stang og masse vekter ) må forbi det når eg skal vaske klær...
For øvrig spora det litt av: eg lurte litt på vekt kontra fett og dette med forbrenning ved høg/lav intensitet. Det har eg fått nokonlunde svar på