Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 08:34   #32
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 39
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Normalvektig og raser ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av Athina, her.

uansett tror jeg mine siste dag på lavkarbo har kommet, jeg stappet meg full på cavalier sjokolade, atkins barer, kremfløte og nøtter de siste dagene og no er jeg 7 kilo mindre! dette på 2 uker. jaja...

Det der ser ikke ut som direkte sunn lavkarbo, men.. Som jeg sa, mer kjøtt gjør nok susen. Insulin er godt å ha når man skal opp i vekt, og kjøtt stimulerer en liiiten utskilling av insulin. Har du fått tak i Bedre uten Brød av Wolfgang Lutz? I den boka adresseres nettopp problemet du sliter med.

Hvor har du det fra at man skal legge på seg fett når man spiser karbohydratredusert kost? Man legger på seg muskler dersom det er for lite av det, som det gjerne er når man er undervektig. For å si det veldig bastant og forenklet: Det er ikke mulig å bli utmagret om man spiser lavkarbo og spiser nok! Går du ned i vekt utover det som er sunt og fornuftig spiser du rett og slett ikke nok.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat