Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.
hmmm, er ganske misfornøyd for tiden....(hjelper nok ikke at jeg er super oppblåst, og kjolen jeg hadde på i går var trangere en forrige gang:-(((....men har vært temmelig oppstipert(sorry) siste ukene nå...pluss mye vann i kroppe, vekten står still, nei dvs går litt opp:-(((....og hva gnjør jeg?? joda, siden alt går feil vei, tillater jeg meg mye...tre!!! kakestykker på fest i går, halvannen liter cola zero, en vaffel, ett sjokolade kake stykke, tre doble sjokolade kjeks , to fyllte muffins...og sikkert mer i barneselksap i dag:-(((((((((((((((((((((når jeg ser det skrevet nå, kjenner jeg at jeg blir pissesur...hater mensen, og sukkersuget den gir meg...men vil ikke skylle alt på den....for vannanasamlingene har vært i flere uker nå....noen som har samlet vann over såå lenge??
Du er ikke alene! Har noe innmari sukker sug for tiden, etter bursdagsfeiring med ostekake forrige helg. Var lavkarbo, men den er jo søt likevel og så holdt den jo langt utover uka I tillegg ble det altfor mye Mozell light og en porsjon fløtekarameller i helga. Mensen oppi det hele, så det går godt....
Men dette er ingen krise, vet du! Jeg tenker at det er en livsstilsomlegging jeg holder på med, og da må man regne med litt utskeiielser innimellom. Man skal jo leve også, og livet består ikke bare av hverdager. Ny uke og ny giv nå - dette klarer vi!! 

|