Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 14:16   #4
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Noen spørsmål om Ketolysekuren.

100g i døgnet er bra det. man anbefaler vel å ikke gå ned mer enn mellom en halv og en kilo i uka, og du ligger jo nydelig plassert i forhold til dette!

Nå gå ikke jeg på ketolyse, så det har jeg ikke stor peiling på. Jeg ligger litt høyere på karbo, ca 50-60g. men jeg drikker Fun Light hver dag jeg, og har likevel gått ned 15 kg på 5 måneder. Så noen veldig stor showstopper tror jeg ikke det er. Men dette kan være veldig individuelt, noen reagerer mer enn andre på søtningsstoffer. Jeg ville ha ventet en uke eller to til, og deretter prøvd meg litt fram.

Det kan da ikke være vanskelig å komme seg over 8-10g karbo til dagen, så mye gode grønnsaker som fins? Jeg har i allle fall aldri hatt problemer den veien..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat