Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 15:52   #1
Albatross
Seniormedlem

Albatross sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 41
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Lavkarbo gjør deg feit!

Er overskriften i mailen...

Fikk denne mailen nå! :

Kjære kunde!

I en nylig publisert forskningsrapport ble matinntaket til 4500 personer analysert. Resultatet er dårlig nytt til de som sverger til lavkarbokur. Faren for overvekt var størst blant deltakere som fikk mindre enn 47 prosent av energien sin fra karbohydrater. Minst risiko for overvekt hadde de som spiste mellom 290 og 310 gram karbohydrater i døgnet og fikk mellom 47 og 64 prosent av energien sin derfra.

Spiser du mye mat med karbohydrater, som ris, pasta, brød og poteter, vil dette omdannes til sukker, som igjen gir mange kalorier. I et normalt norsk kosthold er både brød og poteter en selvfølge, og å kutte ut alle disse godene er med på å ødelegge livskvaliteten. Nå er det endelig kommet et helsekostprodukt som lar deg spise karbohydrater med god samvittighet - uten at du legger på deg av det.

Inntar du Fat Killer Lavkarbokur før måltider med mye karbohydrater, nøytraliseres omdannelsen til sukker. Dette gjør at du kan opprettholde et normalt kosthold med brød, poteter, ris og pasta. Fat Killer Lavkarbokur blokkerer kun mengden energi (kalorier) og hindrer ikke kroppen i å oppta vitaminer, mineraler og sporstoffer den trenger for å fungere som normalt.

Nå kan du prøve Fat Killer Lavkarbokur gratis i en hel måned. Kun porto og eksp.gebyr kr 79,- kommer i tillegg. Bestiller du Fat Killer Lavkarbokur nå kan du gå over til å leve en helt normalt liv med normalt kosthold, uten å tenke på at karbyhydratene du spiser blir til kalorier.

Klikk her for å lese mer

Med vennlig hilsen
Herbal Vital AS

(synes det er snodig de kaller meg for kunde, aldri handla hos dem.... dette er 3 ganga jeg får sånn mail nå... andre som har fått?? )

Jeg tror ikke på dette altså!