Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 23:20   #6
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Spiseforstyrrelser og lavkarbo ...

Jeg har også hatt bulimi, men hos meg mener jeg den kom som en følge av det opplegget du skisserer. Jeg ble satt på noenlunde slik kost av helsevesenet fordi vekta mi gikk for fort opp. Som førte til at den gikk enda mer opp og i desperasjon begynte jeg å kaste opp.
Det jeg med sikkerhet vet er at jeg ALDRI har de samme tankene rundt mat, spying, overspising og sulting når jeg er flink på lavkarbokosthold som det jeg har i perioder med "vanlig" kost... Noe jeg har fått bekrefta igjen gjennom graviditet og ammeperiode hvor jeg ikke har kunnet leve like strikt.
Jeg har ikke noe godt råd annet enn at jeg tror du vil være like syk i forhold til maten når du kommer ut av opplegget...

Sist redigert av Carisma : 30-01-12 kl 23:40.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat