Sv: Herlig å være i treningsforumet for tiden!
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Dette er ment å være en happytråd!
Vil bare si jeg synes det er veldig givende og ikke minst inspirerende å lese på treningsforumet her inne nå. Veldig stor oppgang på personer som kan trene og som gjør det. Dette er inspirerende og gjør at lysten til å være her sammen med likesinnede er stor.
Jeg kunne jo nevnt mange, men selv har jeg blitt kjent nå med flere personer her inne bare gjennom en slik felles interesse! Tror også at andre blir inspirert, lar seg inspirere til å kanskje våge seg ut, på med skoa og nyte friskluften ute. Snart er det vårstemning og man kan løpe barføtt, grille, spise is (lavkarbo) og kjøpe nye klær!
Takk til Qliq for at jeg blei kjent med deg, nellie for at du setter meg på plass, kanutten for støtten din, svingstangdeluxe og smgj for interessante temaer og diskusjoner, yrla for at du er ærlig, Røsslyng for ungdommelig pågangsmot, marella for all support, gamlebyen for masse gode artiklerlinker, ketoseprinsen og senoritafor å vise det går an, lava for god guidance, ja mange mange fler også, jeg tok nå bare et lite utvalg.
Keep up the good work og la nå ikke dette bare være nyttårsforsetter (klarte ikke la vær den siste kommentaren der...hehe, hypah vett dere) 
Eeem.. enn meg da!
|