Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-05, 12:22   #14
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 39
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins Advantage Decadence eller Hazelnut

Opprinnelig lagt inn av siljel

Det skal forresten være sagt at veldig mange Atkinsere i USA mener man må regne med fiberet i disse barene, fordi mange reagerer på fiberet alikevel. Altså det er ikke ordentlige netcarbs. For meg stemmer det også, jeg må regne med så mange karbohydrater det egentlig står inkludert fiber, for jeg står stille på vekten om jeg tror det bare er 2-3 per bar.

Men de er knallgode og ja jeg blir også avhengig..

du står nok ikke stille fordi du spiser fordi det er mer enn 2-3 khd per bar men fordi det er mange som ikke tåler disse produktene pga søtningsmidlet ....

jeg og MANGE med meg annbefaler og ikke bruke disse barene i det hele tatt ! ta deg heller en bit 86 % da får slipper du det berget av tilsetningstoffer og søtningsmiddel

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat