Tråd: Syden ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-12, 18:54   #1
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av
Question

Syden ...

Jeg driver og planlegger sydentur i sommer... Da har jeg forhåpentligvis nådd målet mitt, iallefall nesten

Da blir det mye spising på restauranter, med fremmede sauser o.l... Er ikke så lett å lage seg en salat å ta med på stranden, i varmen, eller å bake seg lavkarbo-brød når man er på hotell... Kan jo selvfølgelig ta med i kofferten, men vet ikke om det er lov...

Er det noen her som har tatt seg 2 uker ferie fra Ketose-mat i syden eller på ferie, og som har begynt igjen når de har kommet hjem? Hvor mye har dere gått opp? Ble det mye bivirkninger? Var det verdt det?

Jeg pleier å spise mye pizza og pasta i syden, er ikke så glad i kjøttet i utlandet, redd for bakterier...

Driver og planlegger og forbereder meg mentalt til ferie, og tenker det blir mye stress å spise ketogent der, når alle måltidene blir ute...

Setter pris på innspill